Kokybiškų prekių, įsigytų internetinėje parduotuvėje grąžinimas
Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka ir 2014-07-22 LRV nutarimu Nr.738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo".
Norint grąžinti kokybišką, internetinėje parduotuvėje houmy.lt įsigytą prekę, tai galite padaryti per 14 dienų, skaičiuojant nuo prekės gavimo dienos. Susisiekite elektroniniu paštu info@praktiskibaldai.lt ir pateikite prašymą grąžinti prekę.
Sąlygos norint grąžinti prekes:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (sąskaitą faktūrą);
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nurodytos nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Kokybiškų naudotų, surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
- Vartotojo reikalavimas pakeisti pagal kliento poreikius pritaikytą, tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus, kai pirkimo sutartis buvo sudaryta nuotoliniu būdu (ne prekybos patalpose) gali būti netenkinamas, remiantis Civilinio kodekso kodekso 6.228 10 straipsnio 2 dalies 3 punktu.
Jei kokybiška prekė atitinka prieš tai išvardintas grąžinimo sąlygas, ją Pirkėjas turi grąžinti nepažeistoje pakuotėje savo transportu į HOUMY baldų saloną Savanorių pr. 290, Kaunas per 14 kalendorinių dienų.
Kokybiškų prekių, įsigytų baldų salone grąžinimas ir keitimas
Prekes įsigijus HOUMY baldų salone pirkėjas turi vadovautis taisyklėmis, kurios nurodytos Pirkimo - pardavimo sutartyje bei LR civiliniu kodeksu. Vartotojo reikalavimas pakeisti pagal individualų užsakymą HOUMY baldų salone nusipirktą, tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytomis sąlygomis gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka.
Nekokybiškos prekės grąžinimas
Pardavėjui gavus nusiskundimą prekės kokybe, patikrinus ir nustačius, kad pretenzijos dėl prekių kokybės ar komplektavimo pagrįstos, Pardavėjas privalo pakeisti prekę kokybiška preke arba analogiška preke. Nesant galimybės pakeisti prekės, Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę ir atgauti pinigus per 14 dienų. Pardavėjas įsipareigoja nemokamai pasiimti tokias prekes.
Prekių garantija
Pardavėjas visoms prekėms suteikia 24 mėnesių garantiją. Pirkėjui garantija suteikiama pateikus PVM sąskaitą-faktūrą. Garantija netaikoma, jei pažeidimai atsirado ne dėl gamintojo kaltės arba gaminys buvo naudojamas ne pagal paskirtį.
Pardavėjui gavus nusiskundimą dėl atsiradusių defektų, patikrinus ir nustačius, kad pretenzijos pagrįstos, Pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę reikalauti iš Pardavėjo:
- neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
- atitinkamai sumažinti prekės kainą;
- nesant galimybės pašalinti prekės trūkumams pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba paimti prekę iš Pirkėjo ir grąžinti sumokėtus pinigus.
Prekės kokybės garantija nėra taikoma, jei pirkėjas ar asmenys, kuriems pirkėjas perdavė prekes, jas naudojo ne pagal paskirtį, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, surinkimo, naudojimo, sandėliavimo ar kitas priežiūros ir eksploatacijos taisykles. Taip pat defektams, kurie Pirkėjui buvo žinomi prieš įsigyjant prekę.